Jak na úspěšnou značku

V uplynulém týdnu proběhla v eSenciSem Skupině další skvělá výzva od Alžběty Eli Axmann. Tentokrát jsme se podívali na komunikaci značky. Jak už to s Eli bývá, bylo to náročné, ale také oči otevírající, protože v hlavní roli byl opět brand.

Na následnou vlnu dotazů o brandingu, napsala Eli tak komplexní odpověď, že by bylo škoda, kdyby zůstala jenom ve skupině. Takže pokud vás zajímá tvorba brandu a jak vám s tím my můžeme pomoct, čtěte.

Co nabízíme a jak se v tom neztratit

SKUPINA

Jdeme na to. Takový bod nula je tahle skupina a k ní patřící stránka, kde se můžete podívat na videa o tom, co to ten brand vlastně je a proč ho máte chtít (a taky že i když ho nechcete, tak ho máte, jen bohužel nejspíš pracuje proti vám). Pro začátek doporučuju třeba tahle dvě:

KONZULTACE

Úplným základem je u tvorby brandu individuální konzultaceVytvoření brandu na míru a tak, aby bylo snadné se s ním sžít a ještě snazší ho žít, to není něco, co jde okoukat z videa nebo z příspěvků, dokonce si to nejde odnést ani z výzvy. Moji úžasní klienti asi můžou poreferovat o tom, že bez toho, aby ten základ daly dokupy na konzultaci, nejspíš by bojovaly ještě dneska… Konzultace se jmenují eSenci Advisory. Čím víc toho už umíte a máte, tím méně jich budete potřebovat, hodina konkultace obvykle obsahuje nějakou vaši přípravu, kterou posíláte předem, přípravu na naší straně, samotnou konzultaci a konkrétní výstup.

BRANDAUDIT

Asi největší úsporou v budování brandu je školení s názvem BrandAudit.  https://www.facebook.com/1053430…/videos/1677079892443453/ na videu o něm mluvím tady, na webu ho najdete tady: https://esencisem.cz/brand-audit/ Cílem BrandAuditu je zjistit, co už máte, co nemáte, co chybí a co přebývá. Není to levné školení, ale dokáže v pohodě nahradit dvě až tři individuální konzultace. Ať už na individuální konzultaci nebo na BrandAuditu zjistíte, že brand je obrovsky široké téma a hlavně, že je mnohem širší než obvyklé „teď si vybereme barvičky, co se vám budou líbit a uděláme krásnou šablonu v Canvě“. Obojí vám ale dá pevný základ a schopnost vyhnout se věcem, které vaši značku poškozují. V nabídce ale máme spoustu dalších možností, pojďme se na ně mrknout:

ŠKOLENÍ

  • školení jsou obvykle detailním rozpracováním jednoho konkrétního aspektu značky
  • máme školení na to, jak má značka komunikovat, další jak si poradit s legálností prodeje přes Facebook, jiné, které odpovídá na otázku „co mám na ty sítě pořád dávat“, máme ale i školení jak brand zužitkovat ve videu…
  • všechna najdete tady: https://esencisem.cz/esenci-workshops/

VÝZVY

  • výzvy jsme měli na následující témata:
    • Jak na fotky pro sítě a propagaci značky
    • Jak na LinkedIn – osobní nebo pro firmu
    • Jak na obsah pro sítě
    • Jak na komunikaci značky

VIDEOTRÉNINKY

  • v eSenci In(A)Box nebo v rámci individuálních konzultací si můžete s naší pomocí postavit videotrénik pro svoje publikum – s brandem, na logických základech, s velkou podporou a zpracovanými materiály, tipy a triky
  • jde to zvládnout za deset týdnů, podporovat vás ale budeme celý rok
  • https://esencisem.cz/esenci-inabox/ – rok podpory a tréninky
  • https://esencisem.cz/esencivideo/ – individuální konzultace s Veronikou

KLUB

  • do klubu se chodí, když se na video necítíte, ale víte, že ho budete potřebovat, když se chcete zbavit trémy, když sice už točíte, ale není to ono a nedaří se vám to zlepšit, když chcete zapracovat na své srozumitelnosti a projevu v souladu s vaší značkou
  • v klubu se brand neučí, ale velmi se hodí a pokud ho máte, budete rovnou trénovat videa na míru svému publiku
  • klub se jediný platí po měsících, obvykle je potřeba vydržet zhruba tři měsíce, někdo to zvládne rychleji, jiného to chytne a chce trénovat déle a někteří si dají pauzu a pak se vrátí, i takové případy máme 🙂
  • https://esencisem.cz/esencilive/

Jo a abych nezapomněla, když si řeknete, „kašlu na to, udělejte to celý za mě„, tak nabízíme i tuhle možnost v rámci eSenci Online  https://esencisem.cz/esencionline/. Tak snad jsem to popsala srozumitelně, klidně se ptejte.

Eli

A já jenom dodám, pokud máte chuť podívat se na komunikaci značky detailně během jednoho odpoledne, přihlaste se na eSenci Workshops – KOMUNIKUJTE V SOULADU S BRANDEM – V POHODĚ I V KRIZI. Nejbližší termín je už tuto sobotu 14.11. od 14:00. Budeme se na vás těšit.